سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خشم، دل حکیم را نابود می کند . و فرمود : هرکس مالک خشم خویش نباشد، مالک خرد خویش نیست . [امام صادق علیه السلام]
امین و آقای بودی
 

 
 
از: امیر و مستر محمدی  ::  86/1/25 ::  12:0 صبح

بله منم امیر (مصطفی)بازم با یه موضوع جدید.

  من وقتی با امین صحبت می کردم تو حرفاش یه چیزای رو متوجه شدم، اونم این که می گفت بودی من ، یا بودی تو و به این نتیجه رسیدم که هر کس یه بودی داره ولی توجه کن، نکته اینجاس که باید طرف قدرت درک رو داشته باشه، یعنی به اون اگاهی رسیده باشه و امید وارم شما جزو این دسته  باشین  من که خیلی به بودی ایمان دارم.

 راستی راجب بحث قبلی که اقای غیابستان بود امین می گفت :غیابستان داداش اقای بودی است. واقعا من خودم تعجب کردم بعدشم اقای غیابستان یه عادتی که داره بیشتر زندگی در مکان های کنج رو دوست داره(مثلث مانند).

اقای بودی  یه قیچی خریده که این قیچی قابلیت زیادی داره هم به عنوان چاقو،قیچیوقسمت اصلی که برای ما مهم است مبایل شدن اونه منم می خوام از اینا .

 واقعا این بودی چه موجودیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به نظر من بد نیست شما هم راجب این قضیه یه اگاهی داشته باشین امین و بودی زیاد با غیابستان رابطشون خوب نیست یعنی ابشون تو یه جوب نمیره چج.ری بگم این غیابستان به قول یکی از اشنایان غربی فکر می کنه این دلیلش بود اینم بین خودمون بمونه شاید اقای بودی کاندید بشه برای چیشو نمیدونم ولی من یه چیزای شنیدم خب باشه سرتونو در نیارم دیگه  خوش بگذره.

 

 


  نظرات شما()


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه |شناسنامه|ایمیل
وبلاگ من
 
 
 
 
 
 
امین و آقای بودی
امیر و مستر محمدی
من امین از 3 سال بیشتر دارم
 
امین و آقای بودی
 
یــــاهـو
یــــاهـو